شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
اراک

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است و این مهم باید از سنین پایین تا سطح تخصصی اصلاح و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز در آیین افتتاح مدرسه غیرانتفاعی متوسطه دخترانه متوسطه اول المهدی در اراک اظهار داشت :آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است و این مهم باید از سنین پایین تا سطح تخصصی اصلاح و تقویت شود.

وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه دارد با سرمایه‌گذاری در بخش نیروی انسانی زمینه ساز توسعه و تحول کشور را فراهم کنند.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی تصریح کرد :وجود زنان و مردان عفیف و پاک، دلسوز، کاردان، سخت‌کوش و پایبند به اصول و مبانی اسلام و انقلاب در آموزش و پرورش می‌تواند آینده نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

وی با اشاره به نظام آموزش کشور خاطر نشان ساخت:رویکرد نظام آموزش کشور باید از تئوری به عملگرایی تغییر کند زیرا آموزش تئوری علاوه بر بهره وری پایین، انتظارات افراد را بالا می برد و باعث می شود که جوانان و نوجوانان تنها به فکر کارهای پشت میزی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان ابراز کرد: بزرگانی همچون امام راحل، آیت‌الله اراکی، کربلایی کاظم ساروقی، امیرکبیر و پروفسور حسابی در استان مرکزی متولد و پرورش یافته‌اند، که حتی بعد از حیاتشان نیز منشاء خیر و برکت بوده‌اند، بنابراین آموزش و پرورش باید برای تربیت چنین شخصیت‌هایی که دلسوز کشور، نظام و اسلام هستند، برنامه‌ریزی کند .

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

آموزش اثر گذار نیاز اساسی کشور است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha